töväder-skitväder!

Men vart tusan tog sen vackra vintern vägen?? Hatar slask! Jag älskar vintern annars! Lätt den vackraste årstiden!
Men skitsamma, jag kan klaga hur mycket som helst, jag kan ändå inte styra över vädret...

>Ringde till Kev precis. Han far svarade för han var ute och lekte. Men allt hade gått bra. Hade inte räknat med nåt annat heller. Ungarna älskar sin farsa, så klart! Pratade lite snabbt med Celine. Hon satt och blev kliad på ryggen :) Dom kommer hem vid 3-tiden. LÄngtar efter dom. Men samtidigt är de bra för mig att bara vara hemma och koppla av och ta de lugnt.

Ny vecka i morrn, älsklingen jobbar. Barnen är lediga dom börjar på tisdag. Kommer bli så skönt att få tillbaka alla rutiner.

Nu ska jag ta och väcka mannen som ligger och snarkar. För jag är uttråkat  :P

ha en FAB södndag nu hörrni!



Sitter vid mannens dator och har inga nya kort här, så bjuder på ett
från i sommras=)


Finaste tjejen!


Underbart ju!


Finaste killen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0