tisdag

Gomorron!
Idag plinga klockfan 0600.. Mannen hör ALDRIG klockan så jag måste alltid sparka upp han! Gör inte mig ett skit ifall ni undra! Jag älskar att gå upp tidigt på morgonen!
Idag börjar Celine hos Reidun oxå. Väckte henne för en stund sen.
Jätte trött med skitglad :) Trodde hon skulle vara arg som ett bi.. Men icke!
Så de va skönt! Hon har ju inte gått upp före kloclan 10 på lovet.. Och lagt sig sent..
Så hon kommer nog vara lagom seg ikväll :)
Hon sitter i sängen och äter frulle nu. De gör barnen nästan alltid. De är ju supermys med frulle på sängen :D
Vem pallar ta sig upp och sitta vid bordet och äta frulle tidigt på morron???

Idag ska jag gå upp till mamma och hjälpa henne flytta på databordet. Många andra planer existerar inte!
Ska passa på att städa lite. Plockade undan julen igår.. men glömde ett par saker.. ha ha! Så dom ryker idag!
Skönt för nu är jag less på julen! Nu njuter vi bara av snön tills våren kommer!

Om man ska ta och kolla hur de går för sessan där inne kanske. Sen väcka hundarna.
Dom är oxå vana att sova länge.. så dom kommer inte bli glada på mig när jag sliter ut som så här tidigt i ottan :)

Förresten så hade jag en riktigt bra dag igår. De känns jäkligt skönt! Mer sånna dagar tack!!

Nej ha en bra tisdag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0