tiondejanuaritvåtusenelva

Morrn!
Lite sovmorron for mig i morse!
Vakna visserligen av klockan 0700 och väckte Älsk. Men eftersom han var den ända som skulle iväg idag på morronen så tog han hundarna. Så jag fick ligga kvar i sängen =)
Barnen börjar i morgon.
Nu är dagen iaf i full gång! Barnen är matade och djuren med.
En del av pepparkakshuset är uppätet och lilleman har tagit sin medicin.
Vi väntar på mamma/mormor som ska komma hit och fika. Hon måste ju smaka på "frida kakan" som jag bakat.
Världens goaste och onyttigaste kaka :) Tack för receptet min fina vän! ♥

Idag blir de lite städning och tvättning. Har inte tvättat på hela helgen så de är typ smutstvätt i hela lägenheten =O)
Liute dammsugning och dammnig oxå kanske. Kev ska till mormor och kanske jag och Celine drar iväg och åker lite skridskor. Men först en långis med hundarna.
Känns tryggast att lämna dom ensamma hemma om dom fått gått av sig först! Bibban är de ingen fara med. Men Cash är lite röjjigare :P

Om man ska ta och bädda och plocka undan lite då kanske..
Ha en bra start på veckan då hörrni!



Älsk förra våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0