svart

Kom precis på att jag Älskar svart nagellack. Super fresch!

Har inte åstakommit nåt vettigt i dag heller. Ja men dagen är ju inte slut än kanske ni tänker..
Jo, men jag har inte lusta tt göra nåt och har svårt att tro att lusten kommer kolla nån gång snart!
Kev kommer hem från skolan snart. Då ska vi egentligen gå upp till hagen och släppa Cash. Men tror dom får gå själva, utan mig. För jag har verkligen ingen lust!
Har faktiskt lust att spendera lite tid med mig själv.Är totalt osocial. Ja då räknas ju inte barnen in förstås.
Dom kan jag vara med!

Väntar på att min treo ska brusa klart.. De går snabbare om man tar ljummet vatten. Bra va?!

Måste kolla om vi har nåt som jag kan tänkas äta i frysen oxå. Inte speciellt troligt!

Nej men fy va jag sitter å klagar! SLuta upp med de!

Jaja hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0