sönday

Tusan va denna helg har skenat iväg! Fast vi har fått ganska mycker gjort. Helt klart en godkänd helg!

Snart kommer mina älskade snorungar hem! Jag har längtat efter dom varje sekund! Jag gör alltid de när dom är borta, men ni ska veta att jag uppskattar verkligen den tiden jag har utan mina barn. De är jättebra tid. Kvalitetstid som jag kan spendera med min bästa vän, dvs min älskade! De är jättebra för vårat förhållande att vara barnlediga ibland. De är de för allas förhållanden. Tycker folk är dåliga på att lämna bort sina barn!
Lämna bort era barn lite oftare hörrni! Vårda erat förhållande!!!

Gör utmaningen -dag 4 lite senare. Eftersom de är "de har har jag ätit idag" typ.. Och har inte hunnit med att äta så mycket ännu =)

Nu väntar jag bara på att få pussa på ungarna! Sen ska vi gå upp till "hundhagen" och släppa Cash. Ungarna tycker de är skitkul!

nu ska ja ta å hoppa i lite kläder!
heej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0