snö

Satan va de ska snöa då. Man tycker ju att de räcker snart.

Gårdagen spenderades med Fina frida och Fina Maxen.
Hela dagen hann gå. Först var vi hemma hos henne, sen gick vi hit hem.
Hur mysigt som helst! Dagen skenade förbi. Dom är så mysiga att umgås med. Och lätta.
De va en kanon bra dag helt enkelt!

Sov så jäkla dåligt i natt. Dommningarna i händerna blir bara värre å värre. De är sjukt jobbigt kan jag lova er!
Skönt att jag ska till läkaren snart.

Den här dagen har de inte hänt ett skit. Promenerat med hundarna och tjatat på ungarna.

Ska snart hoppa in i en varm skön dusch. Sen krypa ner i sängen.
Barnen ska spendera helgen med sin pappa & farmor. Så dom är ju överlyckliga! Så himla kul för dom!
Dom åker antingen dit i morrn eller på lördag. Förhoppningsvis i morgon så dom får lite längre tid med sin pappa å farmor.

Nej nu blir de en dusch. Ska försöka redan ut barret först. Har sovit med knut i ett par nätter utan att borsta.. hehe de e görr för skallen de :P Ågrar mig säker bittert snart när borsten har fastnad i barret =)

Gonatt på er mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0