snart helg igen!

God morgon!
Jag har spenderat halva natten ihopkrypen i Celines lilla säng. Hon har haft monster bakom tv´n, under sängen och i garderoben. Så hon kunde absolut inte sova själv. Tyckte så synd om henne. Hon måste ha dömt hemska mardrömmar =(

DAG 6- Min dag. Den här dagen har precis börjat. Kanske kan berötta nåt om igår?
Vardagssysslor, som vanligt! Promenader med odjuren. Var på lite dåligt humör.
Vi gick till isen och barnen åkt skridskor. Celine ville hålla på hela kvällen. Hon tjöt av lycka!
Fick muta med en pepparkaka för att kunna få hem henne.
Handlade. Lagade mat, eller lagade ör dumt att säga... Stekte körv och kokade potatis. Åhh jag älskar kokt potatis med smör på! De skulle jag kunna äta varje dag. Mycket smör och myckert salt!
Sen så vart de läggdags för de små. Plocka undan å diska å grejja lite,
Sen vart de sängen och tv¨n.
En innehållslös dag. Men de va rätt skönt!


Nej asså nu fick jag huvudvärk oxå. Älsk ligger och kollar på nån dolkumentär om ödlör, Dö Trist!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0