panerad kyckling

tja =)

Provade ett nytt rexept till middagen idag. Panerad kyckling med lite annat gott på.
Super smarrigt!
Kan slänga in receptet i morrn!
Nu håller jag på och väntar på att marängerna i ugnen ska bli klara. Har haft muscovado socker i.

Dagen har gått fort. Var upp till hagen å släppte Cash. Handla lite på gränby och lämnade Celine hpos mormor oxå. Hon ska sova där i natt.

Nu ska jag glo på fpf. Älsk ska mata spindlarna. Så jag ska väl va me och anteckna om nån har ömsat. För sånt skriver vi ner i en Spindelbok =) Viktigt att hålla koll på sånt sörrni!


Ha en trevlig kväll!





MARÄNGER

3 äggvitor
1 dl strösocker
1 dl muscovado socker
1 krm ättika

Vispa äggvitorna och ättikan till ett fast skum först. Blanda sen i sockret.
Klicka ut på en plåt. 100 grade i 1h. Stäng av ugnen men ha kvar plåten i 15 min till.
Låt svalna på galler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0