nyvecka 2tusen11

Mörrn!

Jag ör alltid så trött på måndag-mornar..
Har faktiskt inte vaknat till än. Trots massa kaffe.
Så funderar på att ta en stor-snabb-röj hemma idag. Köra igång innan man vaknat till.. Då kanske man inte hinner ledsna?

Jaha.. Utmaningen då.. Vad åt jag igår?
Började dagen med en bit "frida kaka" Sen på dagen åt jag nån godis. Sen vart de middag. Gratinerad falukorv med kokt potatis. Och givetvis massa smör på potatisen. SÅÅ Gott!
Sen vid 23-tiden vart de 2 knäcktebröd med gurka på.

Ja, så ser en mat dag ut för mig ungefär.. Många kan nog tycka att de är lite lite mat, men de passa mig bra faktiskt. Jajjemen!


Nej jag ska nog ta tag i städningen så man kan slappa resten av dagen sen. Najs!

hej på ett tag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0