lördag

Hade en super musig och duper skön fredag-kväll. Hemma med min fina lilla familj!
De är de som jag helst gör en fredag kväll! Myser med dom som jag älskar allra mest! Tack för att ni finns, Kevin, Celine och Pierre!

Har inga planer för dagen. Vi är dåliga på att planera. Jag skulle vilja göra nåt som kräver att man klär upp sig i sina finaste klädtrasor. Men de händer ju inte allt för ofta.. ha ha!
Men snart gör de de. Och de kommer bli sååå kul! Längtar! Kul att göra nåt med HELA familjen.
Ska köpa nya fina festkläder till både barnen, pierre å mig =) Nice!

Igår innan vi somna så tittade vi på några avsnitt av solsidan, säsong 1. Så SJUKT jävla bra den serien är.
Vi skratta så mycket att vi typ har träningsverk idag :D

Nu måste jag ta å kolla va mina hulöiganer pyssla med. Sen röjja undan lite efter morgonens bestyr!

Ha en finfin dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0