Jag är inte lika missnöjd som jag ser ut. ...

dsc02917 (MMS)

Jag är inte lika missnöjd som jag ser ut. Fast jag är lika trött :) har köpt lite nya underkläder idag. Alltid jul. Mannen valde, för de är ju ändå han som ska slita av dom ;) så fick jag en epilator av min älskling oxå. Så bye bye stubb :) vi har ätit god mat. Och jag har saknat mina barn så himla mycket idag. Typ så mycket att jag nästan börjar gråta när jag tänker på dom. Dom är världens bästa barn! I morgon när dom kommer hem så ska vi göra ett pepparkakshus. Vi hann inte göra de före jul, så vi gör de nu istället. Sen ska vi ta sönder de och äta upp de direkt :) nu ska jag krypa ner i sängen med mannen och kolla på film. Hoppas jag får sova i natt. Har så jäkla ont i mina händer :(sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0