glögg

gokväll!

Jag dricker glögg. Jag älskar glögg.
Mannen är helt färdig efter en hård arbetsdag, så han ligga å slumrar och snarkar om vartannat..
Tråkgubbe :P Men förstår att han är trött!
Vi åt tacos ikväll. Gott! De är ett säkert kort hos barnen.. Serverar man tacos så vet man att dom äter. Celine är jäkligt petig med maten annars..
Hon äter inte potatis, varken mor eller kokt, bara pommes. Inte nån sås, med undantag för kantarellsås. De ÄLSKAR hon.. Äh va fan bara för att jag skulle skriva va hon inte gillar så kommer ja inte på nåt.. Kanske lättare att skriva vad hon gillar??
Typ bara pasta, korv, tacos och köttbullar. Kanske nåt mer men nu står de still i skallen..

jaja, nu ska jag hänga lite med sonen innan han ska lägga sig.

Trevlig kväll folket!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja då förstår jag verkligen att du int eorkade röra på dig. Gick upp totalt 14 kg med Alva och 8 av dem försvann i samband med hennes födelse, med Albin vet jag inte eftersom jag samlade så mycket vätska men låg väl på +15 kg i v.26...



Ja det är så värdelöst när de inte är hemma. Under Alvas första år och förra året jobbade gubben över till 21-22 flera dagar i veckan. Jag levde i stort sett som en ensamstående, det har han sagt också och han har dåligt samvete för det.

Men snart så ska han vara hemma en månad när bebis kommer, synd bara att tiden går så fort :-(



Alva älskar lax! Gör ofta i ugnen med grädde och potatis till och hon kan äta precis hur mycket som helst.

2011-01-12 @ 11:40:00
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0