gäsp!

De vart en lång promenad. Vi var ute i 1½ timma. Fast vi strosa på ganska långsamt! Men skönt var de! Trist att de blåste bara!

Kom in och tyckte att jag skulle vila lite.. Men de tckte inte Celine. Ibland kan jag verkligen bli galen på den ungen asså... Hon har fastat i nåt jäkla trots.. Men jag älskar henn så sjukt mycket, så de gör inget =)
Just nu håller hon på och leker med Cash. Som förövrigt inte kissat en enda gång inne idag :D
Duktig idiot! Är så less på att torka piss nu. Kommer vara guld när han blir helt rumsren!

Har inte förberett nån middag heller. Så de får bli nåt snabbt & enkelt idag!

Just de ja, jag har fixa livsförsäkring till mig och Pierre idag! Dom betalar ut pengar ifall att nån av oss skulle dö av en olycka. Dåbetalas de ut pengar till familjen. Typ barnen och sambon eller nån annan familjemedlem.
1 miljon kr.
Tänkte att de va dags att tag i de. Jag försöker ju ignorera döden hela tiden. Men jag måste ju liksom inse att de kan hända.. Ursh, jag HATAR döden. Jag är livrädd för att dö! Eller för att nån jag håller kär ska dö. MARDRÖM!

nej nu kom mannen hem!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0