ful!

Idag har jag lust att dra nåt gammalt över mig! Har en riktig FULDAG!
Sitter och funderar på o de är värt att hoppa ur sov outfitten och dra på ett par alldeles för tajta jeans. Kanske en bh och nåt flashigt linne??
Måla naglarna och smeta massa makeup i trynet.

Nej, men de känns faktisk inte lockande. Inte ett dugg.

Har inte haft nån skönhetssömn i natt. Min stackars lilla dotter har haft så mycket mardrömmar =(
Hon har vaknat till och från hela natten, stackarn! De gör så ont i mamma hjärtat!
Tänkte ringa och sjukanmäla henne i morse. Men hon ville gå iallafall.
Sen ska hon till mormor.
Snart kommer lilleman hem.

Nej ursh vilken värdelös dag. Vart FAN tog vinern vägen?
Och ni som tror att de är våren som är här. GLÖM DE!
De kommer vara vinter länge till!
Så snälla sluta tjata om våren nu. Sluta gnäll på vintern.
VÅREN KOMMER NÄR DEN KOMMER!!!!!!!!!!!!!!
Hur mycket man än gnäller på vädret, så kan ändå inte styra över de!

Nej nu ska jag sluta sitta här å va irriterad.

Ska nog måla naglarna trots allt.. Eller nej jag ska fan ta en dusch. Och så ska jag epilera benen. Pullan. Och armpittsen!
welcome PAIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0