Dag 7 – Min bästa vän

Min bästa vän...
Min bästa vän är Pierre, min Älskade man!
Han är den enda människan som jag kan prata om ALLT med. Han är min stora trygghet. Vi skrattar och gråter tillsammans! Vi delar livet med varann.
Sen har vi Kevin. Han är MIN bästa vän, med tveksamt om JAG är HANS bästa vän... he he he!
Celine, Åh lilla Celine. Vi är BÄSTA VÄNNER! Jag är rätt säker på att vi kommer vara bästa vänner hela livet!
Jag är hennes idol och hon är min! De är en underbar känsla ska ni veta! En känsla endast en mor kan känna!

Sen har vi min mamma! På senare år har vi faktiskt blivit bästa vänner! Mamma ställer upp i alla väder! Och hon vet att jag gör samma för henne! Skulle aldrig någonsin klara mig utan henne!

Och pappa! Min kära pappa! Gränslös kärlek! 


Så var de med de.. Jag prioriterar min familj före "vänner". Sån är jag!
Vänner kommer och går, familjen består! lite klyshit kanske, men de är faktiskt så de är!



Älsk äe och hjälper en vän med ved. Så de e bara jag och odjuren hemme. Så skönt ska ni veta!
De är inte speciellt ofta som jag är själv! SÅ jag njuter!
Ska snart lägga mig i sängen med hundarna och tilla på VBÅ.

Ser fram emot en helg hemma med ungarna. Sovmorgon och lördagsgodis. Som vi har längtat!
Grejjerna från Nelly har kommit oxå. Men ska inte hämta ut som fören den 25:e. Längtar =)
Töntigt att längta efter kläder å skor kanske.. Men va fan jag ääälskar sånt!

Ha en underbar fredag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0