Dag 3 – Mina föräldrar.

Åh, min mamma & min pappa! Dom bästa man kan få!
De var inte längesen som jag lärde mig att uppsakatta mina föräldrar på riktigt. Inte fören jag själv vart förälder.
Jag har HATAT min föräldrar MÅNGA gånger. Men de ligger i de förflutna. I dag älskar jag dom!

Min mamma Heter Jill Näslund. Farsan Heter Sven-olof "Sveppe" Eriksson.
Dom separerade när jag var 12 bast. Då flyttade jag med mamma in till stan. Pappa bor fortfarande kvar i huset där jag växte upp. De är jag glad för. De är min lilla fristad. Dit jag kan åka när jag är less på stan. Dit jag kan åka när jag vill ha de rofyllt.
Jag har alltid fått de jag velat ha. Har aldrig behövt fråga 2 ggr. Är pappas enda barn. Hans prinsessa :)
Har 2 äldre bröder på mammas sida.
Är sjukt bortskämd. Men har faktiskt på senaste tiden lärt mig att klara mig själv. Fast jag kommer aldrig kunna klara mig utan mina föräldrar. SÅ jag hoppas att dom lever för evligt!

Har inte så mycker mer att säga. Dom är världens bästa föräldrar och morföräldrar!!!

MAMMA & PAPPA! Ni är BÄST och jag ÄLSKAR ER!!!!

Kommentarer
Postat av: jillan

Och du är värdens bästa och enda dotter,ni är mitt liv.

2011-01-15 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0