Dag 2-Min första Kärlek

Gomorron. Eller goddag. Inte fan vet jag.

Har svin ont i nävarna. Fan så värdelöst de är. De drar ner hela mitt humör.
Barnen ska bort i helgen. Vi ska bara bara vara hemma å dega, slappa och knulla. (min blogg, saå jag får skriva vad jag vill)

Är sugen på nåt gott. så ska nog baka. Kola och "frida kaka". Standard numera. FInns alltid här hemma. Förutom nu för att jag är sugen. Typiskt!
jaja men ska vl berätta om min första kärlek?
(nee, jag är inte som alla andra!)

Jag kan tala om för er att jag har ingen första kärlek. Jag har MASSA första kärlekAR.
Ska jag rabbla upp några?
Marino- Min första Ponny.
Smulan- min 2:a ponny.
Warhammer ox- Min första Arab (min 4:e häst, tror jag)
Diesel- Mitt första och sista varmblod. Världens mysigaste häst! Tänker på honom VARJE dag!

Hästarna har varit riktiga kärlekar. Hästarna har alltid varit min första prioritet. Ända tills den dagen då min älskade son föddes. Då märkte jag att de var dags att ändra lite på prioriteringarna.
Fast jag behöll hästen. Ända tills jag var gravid i 8:e månaden med min älskade dotter.
Då var de dags att säga Hej Då till Diesel. Ända sen den dagen då Diesel flyttade till Åland har jag haft ett stort hål i mitt hjärta. Men de skulle liksom aldrig ha funkat att vara ensamstående med 2 ungar och en häst.

Människo kärlek då? mm.. Barnens Pappa. Dennis. Kärlek som övergick i hat. Som har planat ut till ingenting. Men som förhoppningsvis kommer sluta i vänskap...

Sen har vi ju Pierre. Som är mitt allt. Min Kärlek, min Älskade. Min Bästa vän! Han jag delar mitt liv med. Han som är barnens "PlastPappa".
Sen Barnen- Dom är min största kärlek någosin. Min Bästa! Dom som har störst plats i mitt hjärta!

Och givetvis mig SJÄLV! Man kan inte Älska någon annan om man inte älskar sig själv. jag älskar mig själv. Och de kan jag stolt berätta. För de är tyvärr inte alla som älskar sig själva.

ja, jag har många första kärlekar! That´s it!

Nu TV!
Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0