Bortskämd!

Sweet sunday! Heögen har galopperat förbi snabbt!

Hade en mysig lördag. Med mina killar. Celine va ju hos mormor.
Vi kollade klart på säsong 1 av solsidan. Vi skratta så vi typ dog! Kevin tyckte de va svinkul! Speciellt när de va någon som sa knulla.. ha ha! Lilla skitunge!

Vif 22-tiden vart vi sugena på donken. Så vi knata dit med dogsen och hadla hem lite käk :)
Sen runt midnatt la jag Kev och sen loa vi oss själva. Kevin va så nöjd med kvällen! Mammas lilla kille! Han kan bli så glad av så lite!
De första han sa i morse va att han hade så kul igår. Och allt var så gott och han var så glad! Åh de värmde i mamma-hjärtat! ♥

Idag händer de inte mycket. Funderar på om man ska ta och baka nåt kanske?
Men nu ska jag glo på tv med älskade lilleman en stund innan jag hämtar Celine.

Trevlig söndag påer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0