Torsdag

Morrn!

Han visst inte blogga igår. sry!
Fullt upp hela jäkla dagen! Hatar sånna dagar. Måste allvarligt bli rik snart så jag kan anställa städerska, kock och en fet och ful nanny. (inga snygga barnflickor här inte!)

Vaknade till spöregn i morse! MYS!
Hade mysfrulle med ungarna i morse. Varm obo´y Och goda knäckebrödet Solruta. (prova, fettt gott)
Sen innan vi skulle gå ut, så vart himmlen typ blå och solen visade sig.
Värsta prinsess behandligen fick vi! yeah yeah!

Har lite pappersarbeta att ta tag i idag. jag gillar papper! Så de e inge synd om mig!
De dunkar lite lätt i skallen, men de kan jag lätt bortse från.

Nu ska jag ta 3 djupa bloss, och sen sätta fart så man blir klar någongång.

Återkommer säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0