Svettigt värre

Herregud, va jag hatar sånna dagar som denna... Har haft nåt att göra hela dan. Ogillar de.
jag är ju faktiskt en slappare!
För den som är föga intresserad så kan jag ju dra min dag i korta dag!
Vakna, väckte Celine. Styrde frulle. Tog med mig Bibban när jag lämnade Celine. Vi gick i snigenfart med varsit paraply ovanför knoppen! Shiiit va de regna!
Sen gick jag upp till mamma å snacka goja å drack kaffe. Bibbi och smulan röjde satan! Kuligt för dom!!

Sen knalla jag hem igen. Väckte mannen..
Diska å plocka undan. Bakade en sockerkaka. Vidrig vart den!
Sen ännu en tir med Bibban.

Marre & Leila kom förbi mitt på dan för fika och skvaller. (hade tänkt bjuda på den vidriga sockerkakan då, men va fan de skulle ju kännas taskigt...För så vidrig vart den faktiskt)
Vi satt å snacka om gamla roliga minne och typ garva läpparn av oss. Tack brudar för en mycket trevlig stund!
Och tack för presenterna Marre =)

Sen när Kevin kom hem från skolan så släpa jag med han tillbaka dit igen, för utveckligssamtal.
Kevins fröken är väldigt bra! Känns trygt! Men han har de kämpigt i skolan, min lilla väldigt-överaktiva-kille!
Men han är samtigt sååå duktig!

Sen hem, Tog en promenad med Bibbi, langa in henne för att fladdra till affärn.
hem och börja med maten.
Äta. Smälta maten framför tv´n.
Sen sitta med kev när han gjorde "skriv läxan".
Sen en promenad med Bibbi.

Och nu skriver jag detta.  Och nu ska jag kolla på halv 8 hos mig. Och sen hjälpa Kev med "läs läxan". Om vi orkar =) Annars får de bli i morgon!

Phuu!
Gokväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0