Söndag

God morgon!
Morgonen från helvetet?
Drömde sjuuuukaste drömmen i natt. Förtäljer inga detaljer. Vill INTE bli påmind igen ;)

Vakna till vid halv 10.. hmm... Va fan är de som stinker var min första tanke...?!?

Slänger ett snabbt, trött öga mot "hundburen". Nada.. eller vänta nu.. VA FAN ÄR DE HÄR NURÅ???
Bajs.. bajs.. bajs... Överallt.. Ingen hejd.. Bajs Överallt...!!
jaha, så i natt bestämde sig tydligen bibbi för att SLUTA äta valparnas bajs. (för er som är lyckligt ovetande, kan jag berätta att tikarna äter valparnas bajs/kiss första tiden)
Jaha.. Nu var de slut på de roliga... Bara börja skura innan man ens fått upp ögonen på morron..
Och Bibbi var ett stressmongo för hon var såååå tissenödig..
Stress på morgon Och Pernilla funka INTE bra ihop...
Men som den samma djurvän man är så var de bara bita sig i läppen och skura bajs och byta tidningar...

Så, idah är alltså SORGENS DAG... Detta kommer bli dagen vi minns som Bajsdagen...
Dagen då Bibbi bestämde sig för att SLUTA vara en bajsätare. Kanske låter som en bra grej.. De är de väl kanske oxå.. Men va faaan... Me don´t like to torka bajs...
Men känns inte som att jag har nåt annat val..
Nog om bajset nu!

Söndag idag... Ska väl palla röra mig upp till mammsen å hämta Celine.. Måste bara samla lite krafter först..

Fick nyss ett samtal fråån Pixels framtida ägare.. (mindre än en vecka kvar nu) :(
Dom kommer snart och myser en stund med underverket!

Ja, asså, de här får räcka för nu.. de vart Myyycket text.

Hörs sen, nu ska jag kamma håret så man slipper se ut som ett vrak.
På återseende!



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha oj!! lät inte så roligt de där du;P

städa lugnt gumman:)



Hörs sen!

Puss

2010-09-05 @ 11:23:22
Postat av: Shadowcrest

Haha låter som en kanon morgon gumman, NOT!! Ja e inte avis på dej så du vet.. :P puss

2010-09-05 @ 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0