söndag

Glest med blogginlägg. Noll jävla insperation. Kallt å grått ute. Ibland känner man sig som ett hopplöst fall!

Vad vill jag med mitt liv egentligen?
De värsta vore ju om jag vakna till, 50 bast, rynkig och ful. Och va fan händer nu?
Kefft!


Jag har de så jobbigt med Kevin nu. De är så jäkla frustrerande =(
Jag besitter inte all den kunskap som behövs för att förstå honom till 100 %.  Och de stör mig!
Vi bråkar om ALLT! De är en evig fajt! De är så jäkla tröttsamt!
Vart fan tog mammas rara lilla pojke vägen???
Man känner sig verkligen värdelös och maktlös...
Han är min ständiga oro.. Helt olik sin syster.
De är så skrämmande! Framtiden, hur kommer allt bli? Kommer man någonsin förstå?
Fan va drygt!

nej hörrni, less på tillvaron är jag!
Men jag njuter iallafall av ett glass rött, i ett nytt fint, lite rosa glas jag fick av Camilla :) tack gumman ♥

Nu ska jag sätta mig framför tv´n.
I morrn är de måndag och kärleken ska jobba.

ha en trevlig kväll dååå!

Kommentarer
Postat av: paula

en fråga..har ni fått ngn hjälp från skolan??



om det nu är ad/hd kevin har så vore det ju bra om skolan satte in resurs , kanske lilla gruppen om det finns ngn..sedan efter att han fått alla verktyg för skolan vardagen då sätta in medicin..de är så fucking snabba med att sätta in medicin på grabbar...



lever med en som har ad/hd och asperger ,det är inte lätt, eftersom han äter medicin så sjunker hans ad/hd och hans asperger kommer fram...det är en kamp att hitta rätt balans, inte bara för honom men för oss i familjen oxå...



svägerskans son har ad/hd och medicineras,utbrotten har lugnat ner sig,men han mår ju inte bra av medicinen, där har bup misslyckats med att intet ge ngr verktyg alls...



mitt tips till dig är...inga diskutioner, det går inte att diskutera i en situation som man märker att nu går det åt fel håll.bättre att säga, okej,vi lägger det här åt sidan nu, du är för arg och du får andas en stund...de ser ju oss som riks pain hahaha



men det handlar inte om hur man är som förälder pernilla..glöm inte det..det är en fight som sker i deras huvuden....

2010-09-27 @ 07:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0