passion!!!!!!!!

Jag är en riktig Passion Människa..
Älskar de! Kärlek, RIKTIG kärlek, hat, RIKTIG hat, de spelar ingen roll vad de är, bara de är passionerat!
No fucking mellanmjölk!


Eminem och Rihanna- Love the way you lie. thats passion!

http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U&hd=1

Underbart!


Ja, idag pallar jag inte vara sjuk länge. Jag svär.
Vi ska ha jack i helgen. Så lägenheten blir full av ungar.

Kevin kom hem tidigare från skolan igår för han kände sig hängig..
Och han trodde att han skulle få vara ute å leka när han kom hem.. HA HA HA HA
Troooligt lilleman.. Är man sjuk så är de sängen som gäller...!!!
Så han var så jäkla sur på¨mig hela dagen/kvällen igår.
Lilla gubben tyckte han hade en riktig satmorsa.. HA HA HA!!! Den lilla snorisen ;)

idag lämnar alla hundar mig i ett dygn ungefär. valparna ska vaccineras å besiktas å sånt så bibbi får hänga på, annars blir hon oc dom ledsna skulle jag tro. Nu blir de bara jag som blir ledsen.. =(
jaja, dom kommer tillbaka i morgon igen. Sen drar ena valpen till nya ägarna.
Thats life!

Nu en cigg! hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0