not ok!

Yes, i Know.. jag är värdelös.. Helt oduglig på att uppdatera bloggen.

Jag knappas påstå att jag inte har tid. Med de är värre med inspirationen.
HATAR att behöva censurera bloggen, så då låter jag hellre bli att skriva nåt.
Jag har blivit lite feg på senaste tiden.. Förut skrev jag om allt möjligt skit, privata saker, hemlisar och skit om folk... Men nu för tin är de bara sånna här jäkla trista mellanmjölks-inlägg.
Fett trist att man blivit värsta fegisen!

Mera mellanmjölk då!
Nu blir de duschen. Jagär en smutsig flicka! Trixt bara att jag inte blir mkt renare av duschen, kommer alltid vara en smutsig flicka! ;)

Nu en cigg, sen skrubba den begagnade kroppshyddan!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0