nähä

Kvällen vart inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Inge ovanligt de heller! Shit happens!
MEn skit i de nu!

Har gjort klart alla mina måsten (nästan).

Ungarna ligger och bläddrar i varsin bok. Ska snart gå in och släcka lampan hos dom och knycka en sista puss!

Sen ska jag ta sista promenaden med Bibban. Hon är inge rolig att gå ut med på kvällarna, hon är så jäkla mörkrädd! Så hon får aldrig ro att sätta sig ner å pissa...
Sen in, vaska av trynet, borsta nötterna och dra täcket över huvudet och hoppas på att man får sova hela natten!!
Inge mer nu? Näe!

Gonatt!

(Mamma, kommer upp med skruttan på dan i mörrn!)


Dexter, renrasig chihuahua. LH (till salu 8000 kr )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0