Morrn

Vet inte om jag är bättre idag.. De kanske bara är kaffe kicken som speedar till de???
Hur som helst så har jag fan inte tid att vara sjuk...
Har massvis att göra.. De blir så när man legat i 2 dagar... Ligger skapligt efter nu!
Så idag ska jag försöka ignorera min sjuka, trötta och blekfeta kroppshydda... Good luck Pernilla!

Min mamma (som är världens bästa) hade Celine igår me eftersom jag knappt palla stå.
Men idag är de MIN tur att ha na! Saknar na så sjukt mycket...

Låg och slöa framför tv´n med en isglass i munhålan hela kvällen igår.. idoler, fruar och kungar.
Bra shit?? nee... men lite underhållning för en sjukskalle iallafall!

Nu ska jag börja rensa lillemans kläder.. Fan va trist! men ett måste eftersom lådorna i byrån inte går att stänga längre.

äh, en alvedon eller 2 så kanske man är på banan igen...

aajust de ja, på lördag flyttar första valpen... Gud så ledsamt.. Kommer sakna mina små pipande pluttar =(

Pernilla sätt fart nu.. Hej!



Finaste Bibbsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0