men va nu då??

Hallå, va fan är de för fel nu då?? Varför regnar de inte?? As skumt ju!
Man börjar ju lixom vänja sig...!

Lelleman har gått till skolan. Jag har hunnit med 2 stooora glas med java.
Ska gå ut med Bibbi, men drar lite på de, för jag är en lat jävel!

Igår kom de 12 nya spindlar. Skulle ha varit 8, men Dicken skicka med 3 gåvor. ja men tack å bock sa älsklingen.
eeh say WHAT?? Sa jag, ho ho!
När ska de sluta? De här måste ju vara min kära mans 30-års kris?? Let it be over soon, pliiis god!
Visserligen var de ett gäng med små rackare, så dom bor i kryddburkar, som vi tiggt av nära & kära.

nej, ska man ta å göra sig av med latmasken och sätta lite fart kanske? Tror nog att Bibbi är både hungrig och kiss/bajsnödig.

Ha en trevlig lill-lördag då foket! hajsvajs!



Våran finaste spindel, enligt mig :)
Synd att hon är en blygis och bara visar upp sig nattetid. Tråkmåns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0