Max

Hejsvejs!
De vart en helt OK fredag ändå.
Frida och Max kom hit. Åhh.. Lilla Max.. Jag är KÄR! Gud vilken underbart vacker unge!
Du sög till hårt som fan i "barntarmen" när jag såg de lilla underverket!
Synd bara att de inte blir mera barn ;)

Sen så har Dexter flyttat idag. Vi tog ett lång och ledsamt farväl! Man kan ju inte bara låta bli att gråta!

Vad har man gjort mer idag då?? Vart ingen direkt storstädning. Men skrubba rent spisen iaf :) Alltid nåt!
Ja sen har jag ju fikat å snackar skit med Frida. Och myst med bebis! Åh de var lätt de bästa på hela dagen!
Hon följde med mig och hämta lillskruttan. Sen åkte dom hem.
jag och Celine gick in å dona lite. Sen har vi ätit plättar. En bulle eller 2, kan hända att de slank ner ett par chips oxå.. Shit asså, jag kan inte motstå när jag är hungrig... Men va fan de e ju fredag!
Nästa vecka ska jag dra åt svångremmen. Jag svär :)

Älsklingen är inte hemma, han är hos en polare och hjälper han med datan tror jag.

Kevin är ute och leker. Han kom in för en stund sen och gapa och skrek om nåt, sen smälde han igen dörren och drog igen. Shit jag ser verkligen INTE fram emot att ha tomåringar sen. Tonåringar och jag går inte ihop. Inte kaxiga sådana iaf.

Lillskruttan har jag kastat in i duschen. För hon hade kladdat läppglans i hela skallen. Så nu är de sanering som gäller!
Sen ska vi poppa en stooor skål med popcorn och bara nnjuta och goffa framför idol.
Undra när mannen kommer hem då?

Nu tog skrivlusten slut, slänger in lite kort istället!
Trevlig kväll!!


Fridis & Maxen ♥



Så fin så man dör!



Borste se från mongot som håller i den söta valpen :)



Dexter



haplopelma lividium "dark form". SATYRICON



De 3 syskonen




Nu kom mannen hem oxå... ska konversera lite med honom! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0