lördagsgodis

De blir nog inge godis för pernilla idag. För pernilla tröck i sig way to many kalorier igår!
Däremot ska barnen få handla godis, så fort de slutar regna...
Kevin har redan varit i kiosken å handla. Han är en riktig slösare. Celine är en sparare!
Hon är upp i över en hundring nu, av sparade veckopengar. Hon för en 10, kevin får en tjuga.
Sen var morfar in en snabbis och gav dom varsin 20 oxå. Kevin har nog bränt sina stålar redan. han är som sin mor han :P
Celine håller på att spara till en docka. Jag tycker de e grymt gjort av en 3-åring att spara pengar =)

De här kommer bli en lååång dag! Trist!
Ska väl knalla upp till mamma, när de slutar pissa från himlen. Ska hjälpa henne klippa klorna på hundarna.

Vaknade med ont i ryggen i morse.. skumt.. jag som aldrig har ont i ryggen.. men man börjar väl bli gammal.. HA HA HA!!

Ha en FABULÖS lördag gött folk!



Lilla Loppan!



Jenni och hennes Star



Shiiit hon är så jäkla fin, lilla Trixan!



Surfiffi äter en kackerlacka



Belzibub på väg för att dumpa matresterna



Celine älskar valparna



Rymmarn!



Jag ser trött, risig och förjävligt ut, men jag bjuder på de ;)



Min killar donar med som 8-benta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0