Lördag

Gomorron!
Barnen vaknade halv 7 i morse... Och de va väl lite väl tidigt!!
Så dom fick snällt leka på rummet till halv 9. Då kunde jag tänka mig att gå upp!
jag och Celine tog en promenad med Bibban, sen fixa vi frulle.

Nu har barnen gått ut igen.
Ska snart väcka Bibbi och gå ut och hämta Celien och sen gå upp till mormor.

Blir en slöar dag idag! Älsklingen är tokförkyld... Stackarn! Men de går över :)
Men de är ju sååååå synd om honom nu! Han håller ju lixom på å döööö!!!
Stackars, stackars honom ;) En förkylning är ju inte att leka med...!! he he he! Lilla plutten!

Nej nu ska jag diska undan frullen, slänga i en maskin och sen väcka Bibbsan!

ha en FAB Lördag!

cs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0