lördag

jaha.
I förmiddags drog första valpen till sin nya "mamma&Pappa". Soooo sad for me!
Lyllo dom! Får hem en underbar liten krabat att mysa sönder!
Jag har ju fortfarande 2 bebisar+Bibbi hemma :)
Bibban släpper jag ALDRIG!!! Mina fina lilla plutta!

Min lilla pojke har inte kommit hem än. Saknar han mycket! Men jack är ju här så vi har ju lite substitut :P
Han och Celine är ute på gården och cyklar. Snart kan vi ta bort celines stödhjul. Hon är riktigt grym!

Vi har varit upp till Arken/willys och handlat lite mat. Människo/djur.

Hade svårt att somna igår. Så ska nog lägga mig och glo på tv en stund och slappa lite.
Baby får se till barnen :)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0