Fullrulle

Hallå!
Känns so jag har gjort nåt hela tiden idag...
Vakna och skicka iväg lilleman till skolan efter frulle å härliga disskutioner med en trött pojke.
Sen drack jag mitt kaffe vid datorn å kika runt lite.

har varit och handla ett par ggr för mkt... är så jävla snurrig och glömsk.. =/ Skithjärna man föddes me!

Sen har jag hunnit med å baka bullar. Kanel & vanilj.
Älsklingen ska ta med sig till jobbet och smörja chefens gump :)

Sen stack jag, kev och mamma upp till Arken. var tvungen att köpa valpfoder & kattmat.
De slang med 5 syrsor hem oxå till spindlarna.

Nu sitter ja här en snabbis.. ska strax hämta celine. Kevin har Liam här och dom sitter å spelar.

Ja just de ja... Vi lyckade spruta till oss ett grymt bra pris på metallica slings... Så i morgon kommer de 2 st..
Åhhh va spännande! LÄNGTAR!

Nej nu 2 snabba bloss, sen väcka Bibbi å ta en promenad å hämta Celine..

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0