Fredag!

Hallå i skitvädret!

har precis varit å hämtat Killarna från skolan.
Städade å fejjade i morse, så allt sånt är klart! Skönt att få de gjort så tidigt som möjligt.
Min älskade man jobbade halvdag idag. Gissa om de var skönt att få hem honom tidigare idag!
Om jag fick bestämma så skulle jag spendera varje sekund av mitt liv med honom. Löjligt va??? he he men så är de iaf :)

Ska jag berätta att vi har 25 spindlar nu. SJUUUUKT va.. HA HA! Men vi har blivit helt fast på de här med spindlar nu... Ni skulle bara veta hur mkt pengar vi lagt ner på allihopa.. De tänker jag INTE berätta... Då blir nog mamma lite lack på mig ;)

Ska snart hämta lillskruttan. Sen blir de en lugn helg. Celine ska sova hos mormor i morrn, pallar inte ha båda barnen hela helgen :) Sån är jag!!

Nu ska jag passa på att mysa lite med bästa mannen!

Återkommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0