Blod, Svett & Tårar!

Mycket Drama idag! Fick ett samtal från skolan. Kevin hade blivit olyckligt knuffat, och på nåt sett lyckats få ett paraply i munnen (spetsen). jag kastade mig på cykeln och for iväg i värsta paniken... Han låg på soffan inne hos skolsköterskan under en filt. Blod i hela ansiktet hade han :( Han var jätte ledsen oxå.. Fick kämpa hårt för att hålla tårarna inne själv!! Kunde inte gärna börja böla, då hade Kevin blivit ännu räddare.. Hämtade Kevins ryggsäck och så gick vi till läkaren. Han var så modig min lilla pojke! Först kollade en sköterska, men hon var tvungen att kolla av med en läkare och se vad han tyckte! ´De vart som ett skärsår på tungan, ett ordenligt sår i gomen och ett rejält sår en bit ner i halsen. Läkaren hade svårt att bestäma sig för om vi fick gå hem, eller om vi skulle åka upp till Ackis så dom kunde söva honom och sy. Me tillsist fick vi allafall åka hem. Han har varit trött och loj hela dan. Inte alls på humör. han har försökt äta, men han har för ont. Han har fått i sig lite glass iallafall, så de e ju bra! Men tänkt om han hade fått spetsen i ögat?? fy fan börjar nästan gråta av bara tanken :( Fy faaan va hemskt!!! Men förutom de, så har dagen varit helt ok. Ha de en jätte mysig morgon med Älskligen och Celine. Hon ska sova hos mormor i natt. Så har bara mina killar hemma. Kärlek sitter och spelar och lilleman tittar på. En lugn och skön kväll! De vart pulversoppa till middag :) ha ha fan va lat man är ;) Nej, nu ska jag hänga tvätt och dona lite. ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: vanessa

stackarn, vilken hemsk upplevelse ändå:(

2010-09-15 @ 10:54:37
Postat av: vanessa

stackarn, vilken hemsk upplevelse ändå:(

2010-09-15 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0