24 September

Idag, för 26 år sen, Föddes jag. Kan ni tänka er.. ha ha!

Känner mig lite sjuk idag. Trist! har tagit en alvedon nu, så hoppas jag blir piggare snart!

Har haft en helt OK morgon. Har massvis att göra idag.

Och just fan, idag är de Trixis SISTA dag här med oss. I eftermiddag flyttar hon till Gävle.
FY FAN va ledsna vi kommer vara. Kommer sakna våran lilla gräshoppa så enormt mycket :(
Men, som alltid, thats life!

Ska baka tårta idag. Marängtårta med hallon. Tar lite tid att göra bara eftersom marängen ska vara så länge i ugnen. Men jag har ingen bråtska!
Ska handla å göra lite ärenden före lunch.

Nu tog fantasin slut.

Grattis till mig :) Du är grym Pernilla ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på födelsedagen . kram zusanne

2010-09-24 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0