Väntan

dagen har gått i snigel fart... Längtar tills i natt. OOOHH VA JAG LÄNGTAR!!
Saknar min älskling. Kommer bli så tomt att lägga sig i sängen själv. Men jag väntar ju på något BRA.
Så de gör inte så mkt.
Kevin kom hem från en stund sen. Dyngsur och genomfrysen, Så har kastat in han i duschen nu så han får värma upp sig lite.

Ska snart hämte Celine. Så ska barnen få hjälpa mig att leta efter grejjer på¨golvet.
Typ Luzifers leksaksmöss, bibbis bollar och tuggben. Leksaker, mobilladdare och annat.
Måste rensa ALLT från golven. uuj va drygt!
Tänkte göra nån lek av de typ, eller ett "jobb". Dom får 1 kr/grej som dom hittar på golvet.
En muta tycker vissa, fett smart tycker jag ;)

Nej, nu ska jag ta å hoppa i kläderna och hämta lillhjärtat!


Återkommer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0