tisdag

Hej å hå va de blåser ute idag.
De sägs att de ska snöa. Känner mig inte jätte sugen på snö eller... Jag som brukar älska snön.. Men de va innan jag fick hem lilla.. (LILLA) Bibbi...
Kommer de 10 cm snö, så kommer hon typ inte kunna gå.
Vi kommer få stora problem i vinter.

Och vi fortsätter leta efter en till hund.
Vi ska ringa på en annons idag. Men avslöjar inget mer fören vi verkligen har en hund här hemma.
Om de blir denna hund som vi ska ringa på, så kommer min kära man få ta en låååång tågresa för att hämta den.
Men de är de värt :)
Kommer kanske bli lite kämpigt med en valp, men va fan de är ju en sån kort period.
Och om man har barn hemma, och ska köpa en hund av större modell, så tror jag att de e viktigt att man köper en valp, så man får hunden  formad efter familjen. De kommer bli helt Perfekt!

Celine ska till mormor idag. Så de är bara Kev hemma.
I helgen ska dom till Bengan & A-K. Vi hade tänkt att gå på bio då, men förhoppningsvis så har vi en liten, vit valp hemma då.. ååhhh :D

Nu ska jag ta å sätta fart med lite städning och tvättning. Sen när kevin kommer hem så blir de läxläsning.
Han har både, matte, läs, och skriv läxa. Så de tar sin lilla tid.

ha de gött hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0