slappt

haft en sjukt slapp dag idag.
Hade väl lite allvarliga samtal med mina avkommor i morse om att dom skulle försöka att INTE skrika för full hals när man låg och sov. Men näe, de gick inte in. Om inte dom sover, så ska ingen annan göra de heller tydligen!
Men skit i de. Snart är dom stora. Snart slutar dom pussa och krama mig. Snart slutar dom tjata på mig.
Ooh herregud vilken ångest! Saknar redan tjatet =(
Men, de är ju lixom oundvikligt. Dom KOMMER att bli stora Pernilla, bara till att inse de!
Så de gäller att njuta nu. Njuta njuta njuta!!!

Kevin & Celine, Ni är de BÄSTA som någonsin hänt mig! Älskar er så mycket att de är svårt att förstå!!


Nej men jag vet inte ritigt vart jag ville komma med detta inlägg, skulle egentligen skriva om nåt helt annat, men ungarna spökar i skallen på mig.. Så de är svårt att låta bli att skriva om dom.
Töntigt som fan! Men de SKITER jag fan i!

Nu ska jag glo på simpsson och äta ännu mera mandariner.

Trevlig lördag gott folk. ta hand om dina nära & kära! :)

Över & ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0