mörrn

Åh, jag har drömt om hästar i natt. Jag var ledsen när jag vakna. Jag behöver ha en häst i mitt liv.
En egen häst som är min.
Jag är ingen riktig människa om jag inte får min dagliga "häst dos".
Men vart fan ska jag hitta tiden till en häst?
Förhoppningsvis när barnen blir lite större... Ursh, Saknar verkligen ridningen!!!!

Idag är de Kevins tur att få hänga med sin farsa.
Dom ska gå på bio. Så jag och Kevin har reserverat 2 biljetter till "dumma mej" 3D.
Kul för kevin. Han längtar. Bion börjar 16.00. Han lär tjata hela dagen- ha ha!

Celine är ju hos mormor. Ska väl ta mig upp dit å hämta henne sen. Senare.
De är ju så lugn och skönt hemma med bara en unge. Jag är så bortskämd me barnvakt så ni kan aldrig ana!

Söndag. Gillar söndagar.

Nu ska jag väcka min man med en puss attack.

Återkommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0