mäh

Ifall att nån missat, så kan ja berätta att de S N Ö A R ! ! !
Määäh, jag ville ju inte ha nån snö. Aldrig nån som lyssnar på mig.

Skit väder.

jaa, snön är väl inte hela världen. Bara de att de B L Å S E R. . .
OGILLA!

Och sen ska snön bort oxå, och de betyder S L A S K ! !
OGILLA
!


äh, de visst ni ju redan.


Längtar efter min lilla pojke.

Mannen har jag skickat ut i stormen för att köpa mandariner till mig :) Palla gå ut själv lixom.. ;)

Nej nu ni, ska jag ta en näve pepparkakor och bädda ner mig själv under täcket och kolla på super nanny.
När jag ser de programmet, så märker jag att min barn är ju för fan riktiga Änglar!
uj uj!

Nu är de slut på meningslösheten.

hej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0