lördag!

Mörrn!

Lördag idag. Vilket betyder lördagsgodis :) För barnen.. Jag äter godis varje dag... Typ.. Nästan...

Igår fyllde bästa mamman år. Så vi gick dit på kvällen och fikade med tårta & Kaffe :)
mmm.. As gott!
Vi köpte en tunika och ett armband, som matchade lite.
Celine ville sova kvar hos mormor, så jag å kevin gick hem.
Kärleken satt å spela tvspel, så jag å lilleman mys ihop oss i Celines säng och glodde på IDOL. Åt chips och hade de allmän mysigt!

Och de slutar aldrig snöa... Mig gör de inte så mycket, jag älskar snön.. Tycker den är sjukt vacker!
Älskar vinter!!!!
Jag ska snart gå upp till mamma å hämta Celine, ska hänga där en stund medan mamma går ut med hundarna så hon sliper dra med sig patrik ut.
Sen när vi kommer hem så ska i nog dra till Lidl och hade lite. Är sugen på att baka lussebullar idag..
Måste gå upp i förrådet också och hämta ner allt julpynt.. fan de e ju första advent i morrn... Sjukt va tiden går fort!!!!

Nu ska jag glo på tv en stund innan jag drar upp till morsan!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0