lördag

Bloggen börjar kännas död. Trist! Vill blogga.. Har mycket att skriva om.. Men när jag sätter mig ocg så ska börja skriva så försvinner allt från skallen.

Men idag är de lördag. Pappa var förbi en sväng och sa hej!
Kevin har dragit till en polare. Celine sitter på rumme och äter godis, tror ja.

Jag är uttråkad. De snöar ute och de gör mig sur. Jäkligt sur. Tycker så synd om Bibbian, för hon kan verkligen inte göra sina behov ute i snön.

Allt går toppen med Cash. Han är en liten terrorist. Men de gör inget, för han e ju så sjukt söt!
Hundarna i detta hem är en av de bästa sakerna som hänt mig... Förutom ungarna och Pierre.
Hundarna ger så sjukt mycket glädje och lycka. Massvis av kärlek!
Skaffa hundarna är de bästa vi gjort!

Har inga planer för dagen, som vanligt.. Man kan inte göra så mycket med en bebis i huset.
Men de är ju som sagt piss väder ute, så jag myser mer än gärna inte med min fina familj.
Eventuellt ska Celine till mormor senare, vi får se!

Nu ska jag ta ett bloss, fan jag röker alldeles för mycket.. de e everkligen dax att sluta... snart... ha ha!
Nä, men på riktigt asså... Fan de e svin dyrt, å INTE BRA för hälsan....

Aja, men vi hörs seeeen.. hej!



Världens finaste Chihuahua!



Världens finaste Ambull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0