trött jag blir

Har haft en lugn och stillsam em/kväll.
Spagetti å köttfärssås. Isvatten & banan.
Lite inhandling från lidl.

Men faaaan så dryg de va att lägga mina små skitungar ikväll då..
Celine va övertrött. men hon somnade efter många om och men. jag blöder i läppen efter allt bitande..

Sen kom lilleman in.
Arg, sur, grinig och irreterad. Jaha! va kul!

han kan blir så jävla uppkäftig ibland den ungen asså, han kan verkligen få mig att börja tjura på plats!
Så jäkla trist att man ska behöva bli osams på kvällen så här. HATAR de verkligen...
Jag hoppas att han är på bättre humör i  morrn.

Nu ska jag bädda ner mig å mannen så jag kan få mig ett nyp.
Hej & gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0