Stupid!

Tänkte ju ta mig en sovmorron..
Men smartskallen Pörni hade ju glömt stänga av larmet.. piip piiiip piiiiiiiiiiiip PIIIP PIIIIIIIIP...
Bra däääär...

Men de gjorde inte så mkt... Lilleman vakna oxå. SÅ vi gick upp å kirra frulle/java.

Vid 9 gick vi till lidl å handla lite skrot. Kommer fram till kassan å ska betala. Fel på kortmaskinen..
jahaja, bara knalla till statiol å ta ut cash (is king).
Tillbaka å pynta skiten. Hem å hinka mer java. Kevin drog iväg till nån homie.

Sen så har jag hunnit me å städa å tvätta lite. Har klippt klorna på båda (o)djuren. Fint de sörru!

Nu landa jag vi pc´n... What to do? Känner mig lite hungrig. Men har NOLL matlust. Lustigt va? HA HA HA!

Är på mindre gott humör idag me. Jävla piss!
Men va gör de om 100 år!!

Nej ska klicka runt lite, lyssna på regnet å vänta på bättre tider.

Vart inge klipp idag, >Frida hade åkte ifrån den magiska saxen sååå... Morsan får glo genom luggen ett tag till, och jag får längta bebis ett tag till! Men sånt e livet!

Nu skiter jag i de här. heppåer!


En trött-liten-tjockkorvs-prinsessa-mattes älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0