Onsdag

jahaaa... Kaffet är uppdrucket och jag e uttråkad.
Gårkvälen var luuugn, som vanligt.
Låg å titta på Ullared.. somna..

Vakna vid 9 i morse, tog en promis med Bibbis.
Kaffe, cigg.

Nu dåå??

Borde gå upp till mor och hämta häcksaxen och grästrimmern å göra de lite anständigt ute på gårn.. Men jag hatar trädgårdsarbete...

Kevin borde komma hem snart. Hoppas solen skiner hela dan så man kan sola sej lite...

ja men asså, fan de står still i bollen.?!

Mera kaffe kanske? Borde vika in lite tvätt å dona lite.
Har ingen inspiration till att gööra nåt idag. Har något som tynger mitt hjärta som jag måste ta tag i idag.
Måste bara vänta tills den där någon vaknat...

Nej men skit i de här nu...

Kaffe- dona! Tja!


Mina fina älsklingar! Ni är mammas stolthet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0