Lördag

Känns som söndag idag?

Hade en superbra midsommar igår. Alla var på gott humör, små som stora :)
Maten va asgod. Alldeles för god.
Drack ett par glas rosé, tog de softish eftersom mina fina barn var hemma. Midsommaren är barnens dag tycker jag!

Vi gjorde inget speciellt, åt lax å sill å sånt. Grilla oxe med massa tillbehör.

De var varmt å skönt, satt ute heeela dagen/kvällen. Gick väl in vid halv 11 tiden.
Barnen vakna tidigt i morse, så dom har varit trötta hela dagen.

Middagen idag fick donken servera.

Ikväll ska vi knapra på morots/gurka/selleri stavar! Lagom med kalorier för mig!

Nu ska jag hjälpa min dotter att plocka undan på rummet.

Kort från kvällen kommer i mörrn!

Gokväll å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0