Happy friday!

Veckorna går så sjuuuukt snabbt. Fan jag hinner inte alls med...
Kevins första sommarlovsdag! han är mäkta glad!
Kevin B är här och leker med honom. De brukar gå vilt till när kev & kev leker, men idag är som sååå lugna och mysiga!

Vi har ingla planer för helgen typ. Vi tar de som de kommer, vi hoppas iallafall på bra väder så vi kan vara ute mycket. har ingen lust att sitta inne med gnälliga ungar. Då får Celine gå till mormor, Så nu vet du de mamma :)

Fick kaffe på sängen i morse. Tack snälla baby! De va jag fan värd tycker jag :)
För jag är faktiskt en oerhört bra flickvän och mamma. Så de så!

Nej, nu ska jag göra lite nytta, hänga in lite tvätt å sen ta en promenix med Bibbi.

Lev väl! Adjö!

Kommentarer
Postat av: jillan

det där läste inte jag.

2010-06-11 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0