Gu så spännande!

Fick precis ett sms från min brorsa. Dom har varit på förlossningen sen kl 1 i natt.
Hon har en liten bit kvar, men snart föds lille Wille :) Barnens andra kusin, och jag bli FASTER :) Hajja den lixom!

Och brorsan blir farsa.. Har svårt att få in de, även fast han är närmare 35... ha ha!

Ååhhh de e ju så spännande! Är så glad över att folk i min närhet skaffar barn lite titt som tätt, för då slipper jag ;) Då kan jag bara lukta på andras ha ha ha!

jaaa... Nu vet jag inte vad jag ska skriva, är alldeles till mig jööö!


Åååh, snart blir jag faster!! wihooo!

kom igen Bettan, kämpa på! DU ÄR GRYM! Och du med Brorsan!



Barnens Morbror, som snaaart blir Farsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0