Faster Pernilla :)

Gomorron!

Celine har blivit så jäääkla jobbig på nätterna... i natt så vaknade hon första gången vid halv 3, gnällde å grina å var allmänt missnöjd. prata med henne en liten stund, så somnade hon om efter typ 5 min.
Sen, 15 minuter senare, Precis när jag somnat om, så vaknade hon igen. Gnällde å pep i 5 min innan hon somnade om.
Och sen efter 15 min, samma sak annu en gång..
Och så höll de på fram till 8 i morse då jag tröttnade och gick upp istället.

Celine är trött idag, så hennes humör ligger inte på topp... Inte mammas heller kanske, men jag kan iaf bita ihop.. Celine vet bara hur man faller ihop i gråt bara för att man inte får de man vill ha på en halv nanosekund..
Herregud vilken härlig dag jag har framför mig..
As we speak, sitter dom iaf på rummet å bygger bilbana..

Har drömt i bebisar i natt.
Är så glad över att vara Faster! Barnen har fått ännu en kusin. William och sen har dom ju Oliver sen tidigare!
Vill att mina barn sa ha en stor släkt, där alla har bra kontakt med varann...

Ja vad mer då?
Vettfan, dricker mitt kaffe.. Bibban har somnade om brevid min snarkande man...

Ett bloss och ringa å kolla vad mamma gör kanske? Hon som är nybliven farmor :)

jaja hörs sen!



Här spenderar jag mycket tid, sittandes under flärren med en cigg å
oftast nån i luren :) Och med kaffeeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0