Farfar


Barnens farfar



Nice utsikt från Ballen



Min lilla groda!



MuppMorsan!



Fina Celine, som tyckte de va läbbit på sjukan!



Mina älskade ungar!!


Ja, dagen har gått fort.. Var till lidl på morron, jordgubbarna va slut.
Lacka ur!
Beställ hem mer för i helvete!

Sen på dan gick vi upp till mamma å fika å snacka lite skit.
Sen drog vi vidare hemmåt, barnen goffa godis och bokstavskex så de spruta ut öronen på dom!

Min lilla groda spela tvspel, jag städade.. Som vanligt.. städar jämt känns de som..

Sen tog vi bussen upp till ackis och hälsa på barnens farfar.
De är inget livsfarligt så han överlever ;)

Sen hem, kasta ungarna i duschen å tog en promenad med Bibban.
Nu ligger dom i min säng å sparkar på varann å bråkar. Kevin är på skit dåligt humör. Han ska flytta här i från i morrn. Spännande!

Nu ska dom borsta tänderna så som är redo för bingen.
Älskling är hos en vän och hämtar en laddar till hans digitalkamera.

Jaja, nåväl, dagen är slut! God kväll gött fölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0